14-09-2013

SITE + UPDATE

Voordat ik begin: het spijt me dat ik geen artikelen meer geplaatst heb! Ik had verwacht dat het nog wel lukte om wat artikelen te schrijven, maar in verband met - onder andere - het begin van school was het een beetje te druk.
Niet denken dat ik niets heb gedaan! Ik heb namelijk een paar dingen voor de blog proberen te doen zoals DIY's, maar die mislukte dus ook daarom is er een tijdje niks meer online gekomen. 
 Zoals je misschien al was opgemerkt is de lay-out van de site veranderd! Ik weet nog niet precies wat ik wil, maar het donkere vond ik toch iets te negatief. Als je een leuk idee hebt, laat het weten in de comments! Want ik ben nog altijd opzoek naar de perfecte lay-out. 
 Ik ben wel van plan om in de komende dagen een artikel te plaatsen. Ik heb namelijk een paar nieuwe aankopen, waarvan ik er sommige wil testen. Zoals je misschien al hebt meegekregen heeft Essence een nieuwe 'collectie'. Daar heb ik wat van, niet zoveel, net twee dingen maar ik wou het toch eens testen. Hierover komt dus binnenkort een artikel van online! 
 Hopelijk heb ik jullie een beetje verder geïnformeerd, en begrijpen jullie het. Ik ga de komende dagen hard aan de artikelen werken! Dus kom af en toe eens kijken of er al iets nieuws online staat.

See you soon, 
De Bloggerista

Geen opmerkingen:

Een reactie posten