15-08-2013

MIJN ALLEREERSTE ARTIKEL!

Ten eerste, van harte welkom op De Bloggerista! Leuk dat je een kijkje komt nemen. De site zal hier en daar waarschijnlijk nog wat veranderen, maar ik ga me eerst eens bezighouden met artikelen. Ik zal me eventjes voorstellen.

Ik ben Robin, aka De Bloggerista, ik ben 13 jaar oud, en - zoals je misschien al gelezen hebt bij 'Over' - vind ik het leuk om te schrijven. Nu leek het me leuk dit de delen en zo kwam ik al gauw bij een blog uit. Misschien vraag je je wel af hoe ik aan de naam kom van De Bloggerista. Ik kwam niet snel aan een naam totdat ik opeens dacht aan fashionista, wanneer er een lichtje ging branden omdat ik niet alleen over fashion ga schrijven en dacht aan Bloggerista, wat al snel De Bloggerista werd. Mijn hobby's zijn voetballen, bakken en nu dus ook bloggen! 


Ik ga proberen om 1 keer per week een artikel te plaatsen. Ik weet dat dit niet zo'n lang artikel is, maar er komen nog meer artikelen de komende weken.

See you soon, 
De Bloggerista

Bron foto: Google 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten