12-10-2013

QOTM #1


 Om de maand vind je hier een QOTM - oftwel een Quote Of The Month -. Hierin deel ik mijn quote van de maand, en vertel ik waarom deze mij geïnspireerd heeft die dag/maand. Deze komt ook in de 'blogbeschrijving' - het stukje onder de blognaam -.

Het kwam opeens in me op... - tromgeroffel - een QOTM, wat betekent een 'quote van de maand'! Dit is de eerste QOTM en veel lezers zullen nog niet begrijpen wat zo'n artikel inhoudt. Dit snap ik natuurlijk ook, want dit is mijn eerste QOTM. Vertel nou maar wat dit is, hoor ik jullie denken.
 Ja ja, ik zal het nu echt uitleggen. Een QOTM zal om de zoveel tijd - één keer in de maand om precies te zijn - online komen. Hierin deel ik een quote die mij die dag/maand inspireert, ook zal ik uitleggen waarom die quote mij inspireert. Deze quote kan een humoristische, ontroerende, of juist een opvrolijkende quote zijn. You name it! Ook zet ik deze in de blogbeschrijving - het stukje tekst onder de blognaam -.
 Nou laat maar komen die quote! De Quote Of The Month van oktober is...


''You only live once, but if you do it right, once is enough.''

Deze quote inspireert mij, omdat je in je leven sommige kansen maar één keer krijgt. Vaak als ík zo'n kans voorgelegd krijg, denk ik op dat moment 'och, niet zo bijzonder, waarom zou ik dat doen', maar later krijg ik toch spijt dat ik hem niet met beide handen heb aangegrepen. Door deze quote grijp ik die kansen en krijg ik er later geen spijt van. Op het begin denk ik dat het niet zo bijzonder of leuk is, maar later is het steeds leuker en heb ik geen spijt dat ik het toch gedaan heb, ook al twijfelde ik er wel aan. Als je gewoon die kansen grijpt heb je later geen spijt en is één keer leven misschien toch wel genoeg. Ik denk weleens dat als ik zou overlijden nog wel een keer zou willen leven, maar als je misschien de juiste manier vindt om het leven leuk te maken is één keer genoeg en hoef je ook geen tweede leven meer. Dan ben je misschien wel juist blij dat je maar één keer leeft. Iedereen heeft hier natuurlijk zijn eigen mening over, maar dit is mijn mening. Misschien heb ik jullie hiermee wel geïnspireerd en denk je er nu ook anders over. 
 Hopelijk vinden jullie een QOTM leuk en inspireer ik jullie hier mee.
  
- Wat vind jij van een QOTM? Zou jij willen dat ik na een jaar QOTM te hebben gedaan een jaaroverzicht laat zien? Laat het achter in de comments! -


See you soon,
De Bloggerista

(Ik heb de QOTM iets later deze maand gedaan, dit kwam omdat dit de eerste keer is en jullie er toch mee kennis wou laten maken. Komende maanden komt dat steeds de eerste dag van de maand.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten