17-10-2013

NOG STEEDS NIET DÉ NAAM, OF MISSCHIEN TOCH WEL?

Zoals de naam van dit artikel al zegt, ben ik nog steeds niet achter dé definitieve naam voor mijn blog. De Bloggerista is eigenlijk een beetje een alternatief, omdat ik nog niet achter de perfecte blognaam was gekomen en toch echt wou beginnen met bloggen. Máár, dé blognaam kan natuurlijk nog steeds in me opkomen en ik denk dat die zojuist in me is opgekomen.
Natuurlijk blijf ik voorlopig nog even onder deze naam bloggen, maar ik heb wat ideeën voor een nieuwe blognaam. 
 De namen die ik in gedachte had zijn al bezet, wat ik al verwachtte. Maar ik ga proberen om iets te vinden waar het wel nog vrij is. Bij Blogger - waar ik nu mijn blog beheer - zijn deze namen dus al bezet. Ik zou namelijk graag een domein willen, maar dit kan je nog niet meteen aanmaken en je zal dus moeten beginnen met (je blognaam).blogspot.nl en deze is dus al bezet. 
 Misschien komen er nog nieuwe namen in me op en natuurlijk houd ik jullie hiervan op de hoogte, maar voor nu blog ik nog even lekker door op deze blog!
 Ik wou jullie toch even hierover informeren en vragen wat jullie er van vinden, of ik überhaupt wel moet overstappen op een andere blog. Dit is allemaal een idee en dus nog niet definitief. Laat dus graag weten wat je ervan vindt en laat het achter in de comments!

See you soon, 
De Bloggerista

Geen opmerkingen:

Een reactie posten