15-09-2013

MINI SHOPLOG!




















Hallo daar! Leuk dat je weer eens een kijkje komt nemen op De Bloggerista! In dit artikel laat ik een paar aankopen zien die ik een tijdje geleden gekocht heb, en ik toch eventjes wilde laten zien! Alle artikelen zijn van Essence, sommige dingen had ik gewoon nodig, maar sommige dingen was ik gewoon benieuwd naar en wou ik toch eens proberen. Anyway, klik snel verder voor mijn mini shoplog!


 De meeste aankopen zijn van het vaste assortiment, van sommige weet ik niet of ze van het vaste assortiment zijn of een nieuwe collectie. Zoals je ziet heb ik een paar nagellakjes, effect glitters, een dotter met sjablonen en een nagelkwastje. Wil je meer weten over mijn aankopen? Lees dan snel verder! 

 
  152 give me nude, baby! - 129 the boy next door - 
  159 the green & the grunge - 144 black is back

 Ik zal beginnen met de nagellakjes. Ik heb er in totaal vier, waarvan ik er twee wel nodig had, de witte en de zwarte. Ik had de witte en zwarte nodig omdat ik vond - en nog steeds vind - dat dat toch wel bij de basis van je nagellakstash hoort.

   
152 give me nude, baby!
  
 Zoals ik net al vertelde, had ik witte nagellak nodig, ik had namelijk niet echt een fatsoenlijke meer en ik was toch net bij de nagellakjes dus nam ik hem maar gelijk mee.
                                                                                                                       
  129 the boy next door

 Bij deze mooie, donkerblauwe kleur kwam ik door de effect nails waar ik zo meteen bij kom. Nadat ik de effect nails had gepakt zag ik een foldertje liggen, waarin een tip stond dat je deze donkerblauwe nagellak kon gebruiken in combinatie met de effect nails, dat leek me wel leuk en daarom pakte ik deze kleur er ook nog bij. Hier komt binnenkort een review over!


159 the green & the grunge

 Deze legergroene kleur is behalve dat hij de colour of the year is, ook nog eens erg mooi! Mijn oog viel op dit lakje nadat ik de dotter met sjablonen had gepakt. Het sjabloontje vond ik namelijk een beetje military uitzien en daarom leek deze kleur me daar wel leuk bij. Hier komt binnenkort ook een review over!


144 black is back

 We zijn aangekomen bij het laatste lakje van vandaag, en dat is een normale zwarte kleur. Zoals ik al in het begin uitlegde vind ik dat onder andere een zwart lakje bij de basis van je nagellakstash hoort. Dus bij deze, een nieuwe, frisse, zwarte nagellak!

02 miss blue eyes

 En we zijn aangekomen bij de effect nails! Dit zijn 3D glitters die je op je nagels moet aanbrengen als ze nog nat zijn. Nu staat achterop dat je ook nog met een kwastje een mooier effect eraan kan geven en de overige glitters kan wegvegen. Dus ik heb ook nog een kwastje, en dat is tevens het volgende waar we bij aankomen! (Over deze 3D glitters komt ook nog een review in combinatie met de blauwe nagellak!)


(Nail art) multi effect brush

 Deze multi effect brush kun je - zoals de naam al zegt - voor meerdere dingen gebruiken. Bijvoorbeeld voor ombre nails. Maar dus ook voor de glitters! Met dit kwastje kun je de overtollige glitters wegvegen voor een mooier effect. Over dit kwastje komt ook nog een review online!



Nail art set (BE LOUD! collectie)

 And last, but not least: de nail art set! Dit zijn dus een dotter en sjabloontjes in de vorm van je nagels. Met deze sjabloontjes kan je dus een military print op je nagels maken! En zoals ik al vertelde heb ik hier ook de legergroene lak voor gekocht. Ik ben heel benieuwd of deze sjabloontjes goed werken en zal hier ook nog een review over schrijven als ik het getest heb!
 Dit waren mijn nieuwe aankopen! Zoals je kon lezen, ga ik nog veel reviews schrijven, dus kom vooral af en toe eens kijken of ik nog iets nieuws geplaatst heb. Hopelijk vonden jullie mijn shoplogje leuk! Als je nog suggesties hebt of tips, laat het achter bij de comments!

See you soon, 
De Bloggerista

Geen opmerkingen:

Een reactie posten